COL·LABORAR

1 – En la nostra parròquia necessitem mans solidàries per varies activitats:

• Aportar per a Càritas: roba, aliments i donatius.
  • Col·laborar amb el taller de costura solidari.
  • Es pot col·laborar en les nostres celebracions com a lector/a, monitor/a de cant, etc.
  • De tant en tant, realitzem una neteja a fons de l’església i sempre van bé un parell de mans més.

Si estàs interessat/interessada pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del mail de la nostra parròquia i ens posarem en contacte amb tu.

2 – Per col·laborar econòmicament per al manteniment i millores en el temple i en les instal·lacions parroquials es pot fer un donatiu en aquest número de compte:

ES75 2100 3002 0922 0032 6375

Si vol deduir l’import a la declaració de la renta enviï’ns les seves dades a l’email: santpere164@arqbcn.cat, omplint el següent formulari que pot descarregar clicant en l’enllaç “Donatiu Parròquia”:

(Exemple: Aportant 100 Eur, Hisenda li tornarà 75 Eur)

3 – La nostra parròquia disposa d’un nombre de subscriptors que aporten periòdicament un ajut per anar cobrint les nostres necessitats parroquials. Si hi estiguessis interessat/interessada, et deixem l’enllaç següent per descarregar el document i omplir-lo amb les teves dades (per a que sigui desgravable) i després et poses en contacte amb nosaltres:

ET DONEM LES GRÀCIES PER AVANÇAT!